Gå til sidens indhold

Indhold er hentet

Indhold er hentet

Dit forløb i AI-Boost

I AI-Boost tager vi udgangspunkt i din virksomheds behov og udfordringer og sammensætter et tilbud til dig, som fx kan indeholde videnforløb med universiteternes AI-eksperter, adgang til test-faciliteter eller sparring og workshops om funding og investeringsmuligheder. Vi kan løbende tilføje flere relevante tilbud til din virksomhed.

Udbydes i samarbejde mellem:
Se billede i fuld størrelse

Indhold er hentet

Processen ser således ud:

1. På første møde gennemgår vi jeres nuværende forretning og gennemfører et AI-tjek af den samlede virksomhed, som identificerer relevante potentialer for jer.

2. Hvis der er potentiale, vil jeres case herefter kunne få input fra et samlet panel af AI-Boosts mange partnere og eksperter. 

3. På baggrund af casepanelets anbefalinger udarbejder vi sammen med jer en handlingsplan med forslag til konkrete prioriteter, og hvordan I kan realisere dem.

4. Herefter vil I kunne deltage i videnforløb, sparringspaneler, netværksaktiviteter, mm., som udbydes af AI-Boost. 

Længden på det samlede forløb afhænger helt af din virksomheds interesse. Forløbet kan være kort og bestå af et AI-tjek og en enkelt workshop. Det kan også strække sig over længere tid, hvor din virksomhed deltager i forskellige aktiviteter og løbende modtager sparring undervejs. 

Indhold er hentet

Hvem kan ansøge? 

For at kunne søge om deltagelse i AI-Boost skal din virksomhed have en vis digital modenhed samt et ønske om at arbejde med ny teknologi og nye løsninger.

AI-Boost er primært for virksomheder inden for sundhed, life science og smart city-løsninger, samt leverandører til de tre områder. Kontakt os, hvis du er tvivl om, om du hører til målgruppen.

Derudover er der krav til, at virksomheden har:

  • dansk CVR-nummer.
  • SMV-status: max. 249 ansatte og en omsætning på maksimum 50 mio. euro og/eller en balance på maksimum 43 mio. euro.
  • modtaget de minimis-statsstøtte under 300.000 euro, svarende til ca. 1,5 mio. kr., i indeværende og de to foregående regnskabsår i henhold til EU’s regler om de minimis-støtte. De minimis-erklæring underskrives inden påbegyndt forløb.
  • mulighed for at afsætte den nødvendige tid til et indledende møde (1 time) og deltagelsen i de tilbudte aktiviteter. 

Støttet af:

Indhold er hentet