Gå til sidens indhold

Indhold er hentet

Indhold er hentet

Programforløb

AI-tjek

Start med et AI-tjek! Du er måske allerede i gang med at arbejde med kunstig intelligens i din virksomhed - Men hvordan skaber du maksimal værdi? Et AI-tjek giver dig indsigt i hvilke potentialer, din virksomhed kan høste med AI.

Udbydes af:

Pris:

Gratis

Indhold er hentet

Efter en gennemgang af, hvordan I arbejder på tværs af organisationen, jeres forretningsgange og funktionsområder, identificerer vi de områder, hvor AI kan hjælpe jer og optimere jeres arbejdsgange samt de områder, hvor AI kan erstatte noget af det arbejde, som I laver i dag. 

AI-tjekket er gratis - Det koster kun din tid og entusiasme. 

Book dit gratis AI-tjek

For virksomheder i Region HovestadenÅbner link i ny fane

For virksomheder i Region SjællandÅbner link i ny fane

For virksomheder i resten af landetÅbner link i ny fane

Indhold er hentet

Du får: 

1. En handlingsplan
På baggrund af AI-tjekket får du et konkret oplæg til indsatsområder, faser og den teknologi, I bør starte med. 

2. Evt. privat rådgivning
Du kan evt. få en henvisning, efter behov, til ekspertbistand, der kan hjælpe med opdateret viden om fx algoritmer, databehandling, datasikkerhed og legalitetsudfordringer. 

3. Evt. økonomisk støtte
Vi hjælper gerne med en oversigt over relevante støttepuljer, der kan hjælpe med både behovsafklaring, implementering og kompetenceopbygning. 

Indhold er hentet

Med afsæt i AI-tjekket har du mulighed for at komme ind i et sparringsforløb, hvor vi hjælper med gode råd og en handlingsplan til de næste skridt. Du kan også vælge selv at arbejde videre med det. 

Deltagerkrav 

AI-Boost er primært for virksomheder inden for sundhed, life science og det byggede miljø, samt leverandører til de tre områder. 

Derudover er der krav til, at din virksomhed har: 

  • dansk CVR-nummer. 
  • SMV-status: max. 249 ansatte og en omsætning på maksimum 50 mio. euro og/eller en balance på maksimum 43 mio. euro. 
  • modtaget de minimis-statsstøtte under 300.000 euro, svarende til ca. 1,5 mio. kr., i indeværende og de to foregående regnskabsår i henhold til EU’s regler om de minimis-støtte. De minimis-erklæring underskrives inden påbegyndt forløb. 
  • mulighed for at afsætte den nødvendige tid til et indledende møde (1 time) og deltagelsen i de tilbudte aktiviteter. 

Indhold er hentet

Støttet af: